Sunday, April 8, 2012

borak tengahari

1.30 tengahari

"fuhhhh" lembut perlahan asap surya dihembus ke arah monitor.
dia duduk rilek dengan kaki bersilang atas kerusi plastik ditemani bunyi cpu tua yang menderum2 bak MIVEC.
"alamak ai,dah satu setengah la sial.....pukul 3 karang ada sukantara.stamina nak kena banyak.aku lak tengah layan kopi dan nikotin."

suasana sunyi.

rumah setinggan beratap zink amat menyiksakan.dia berpeluh,sudahlah semalam tidur lambat nak mampus,kejap lagi kena all out. dia chill.

"banyak benda aku nak update kat blog ni, tapi mana ada masa .gila."

boraknya seorang diri.surya di tangan kiri semakin pendek.

"aku nak tulis cerita mula2 aku jumpa dia, aku nak tulis cerita2 pasal pengalaman hidup aku, aku nak orang dapat sesuatu dari blog aku." niatnya.

tapi

niat tinggal niat selagi tak dibuat.
janji pun tinggal janji kalau tak ditunai.

apa kau borak ni......

sambil memadamkan surya yang dah sampai puntung, dia menamatkan penulisan harini dalam

4

3

2

1

A-_-_-_-A

No comments:

Post a Comment