Wednesday, March 14, 2012

it may sounds dumb but it's not

setiap masa bila aku fikirkan pasal kita, bukan masalah besar pun.
ironinya kita mengalah cepat sangat.
ada je aku terfikir nak cakap dengan kau, untuk lupakan semua ni.
time aku nak call kau tengah holiday pula so memang tak la aku nak kacau.

yeah, we used to 'darling' ourselves.
but now.
all i see are hopeless smiles. a fraudulent smile. in the mirror.
usahkan nak panggil sayang, nak tegur pun doubted. kan? jangan nak membongak. hahah

shit masa2 ni pun nak cuba bajet kelakar.

aku rindu kau ayu.
seriously aku rindu kau.
aku sayang kau.
macam selalu.

there is no "i still love you" because it will always be "i love you"
kalau kau faham la.
sorry la orang bahasa ni bunga2 sangat.

hope you enjoy your holidays, take greatest care.
will always wait for your presence.

xOxOxOx
sid

No comments:

Post a Comment